Μηνιαίο αρχείο: Φεβρουάριος 2022

Φεβ 27

Α ΤΑΞΗ – ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ, ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ

Κάθε γράμμα ήταν και μια όμορφη ιστορία για τους/τις μικρούς/ες μαθητές μαθητές/τριες της Α τάξης. Παρόλες τις δυσκολίες που συναντάμε λόγω της πανδημίας καταφέραμε να ολοκληρώσουμε τα γραμματάκια της ΑΒ και να προχωρήσουμε δυναμικά και για επόμενα! Φτιάξαμε και το Αλφαβητοχώρι με αφορμή την ανάγνωση και επεξεργασία του λογοτεχνικού βιβλίου “Το χωριό της Άλφα Βήτας” …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Φεβ 27

ΕΟΡΤΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ

Γιορτάσαμε και φέτος την εορτή των Τριών Ιεραρχών, τους Αγιούς των Γραμμάτων, των μαθητών/τριών και των δασκάλων. Κάθε χρόνο, τέτοια μέρα όλοι οι μαθητές/τριες και οι δάσκαλοι/ες εκκλησιάζονταν στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου. Δυστυχ΄΄ως όμως τα τελευταία χρόνια, λόγω της υγειονομικής κρίσης που επικρατεί με την πανδημία, ο εορτασμός πραγματοποιείται στο σχολείο, μέσα στις σχολικές …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Φεβ 11

Εργαστήρια Δεξιοτήτων Δ΄ τάξη – Ανακύκλωση & μείωση απορριμμάτων

Το πρώτο Εργαστήριο Δεξιοτήτων της τάξης μας είχε θέμα την ανακύκλωση και τη μείωση των απορριμμάτων γενικότερα. Μάθαμε για το ταξίδι των απορριμμάτων από τη στιγμή που τα πετάμε στους κάδους και πόσο σημαντικό είναι να αναγνωρίζουμε τι είναι σκουπίδι και τι μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί ή να ανακυκλωθεί.   Ερευνήσαμε την περιοχή γύρω από το …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Φεβ 07

Εργαστήριο Δεξιοτήτων Β’ τάξη – Το φυσικό περιβάλλον

“Σεισμοί και ηφαίστεια και πώς να προστατευθώ” είναι η θεματική με την οποία ασχολήθηκαν οι μαθητές/τριες της Β΄τάξης του Σχολείου μας. “Ποιος σοφός ΝΟΥΣ το κατασκεύασε και το έδωσε αυτό το “εργοστάσιο”; Άραγε ποιους νόμους θέσπισε ώστε να ενεργοποιείται σε στιγμές που να αποτελεί ξυπνητ΄ήρι για την ανθρωπότητα;” Οι μαθητές/τριες αρχικά γνώρισαν τις φυσικές καταστροφές …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Φεβ 07

Εργαστήριο Δεξιοτήτων Ε΄ τάξη – Περιβάλλον & Ευ ζην

Στο πλαίσιο του εργαστηρίου καλλιέργειας δεξιοτήτων οι μαθητές/τριες της Ε΄ τάξης ασχολήθηκαν με το Περιβάλλον και τις εξής υποενότητες: α) Φυσικά φαινόμενα & β) Σεισμός . Αναφορικ΄με την 1η υποενότητα του “Σεισμού” ακολουθήθηκε η δραστηριότητα της ιδεοθύελλας όπου οι μαθη΄τες εξέφρασαν τις ιδέες τος για το σεισμό. Κατόπιν συζητήθηκε στην ολομέλεια της τάξης για το …

Συνέχεια ανάγνωσης »